syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

mereka dekat dihati saya...


Beginilah keterujaan mereka menanti kelahiran bb baru dlm keluarga saya..InsyaAllah tanggal September 2010 nanti bakal lahir sorang lg insan yg paling agung bagi family saya..Taim tuh Ryan dh berumur 2 tahun 4 bulan.. & Taim raya plak tuh tapi xpe... saya xkisah sgt pun xdpat balik raya di kg sbb thun ni turn En aya pulak beraya di kg halaman dia ngan umie sume..So, xde la ralat sgt ke hape sbb last2 pun mmg saya kene standby dh & sy menanti ae saja nak deliver taim tuh...Seperti bese berpantang di rumah mama mcm Ryan dulu.

Paling xsabar nak tunggu bb ni kuar pastinya anak sulung saya si Ryan..Selalu jek tanya " bb watpe tu?...sambil pegang peyot ni..." tapi mmg la org kata taim nak share pape ngan bb baru xkehengen nye dia..sorry to says.hak dia tetap hak dia..tagline Ryan ' xpayohhhh.'...hehehheheheheh.. 

TETAPI bila bab nak 'tut' makin menjadi2..kadang2 jek bila terbabas sedar2 dh dlm mulut & saya xleh nak kata pe w/pun dimarah oleh en aya namun hati ibu sayu bila tgok anak mata melirik ke arah tetek..hehheheehhe....













Taim mengandunglah paling teruja bila ae2 depan cermin tgok perut dr arah sisi..Begitu seksi bagi bakal2 ibu...& ni lah taim nak suh sume perkara yg bese dilakukan sendiri dibantu oleh org tersayang disisi hatta nak mencukur ***** pun terpaksa minta pertolongan dr pihak berwajib..part ni paling saya sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....wakakkakakakaaaaa.........(tuuuuuiiiiiiiiiiiii......) Saya skrg sedang dlm keadaan seperti raja bila saya dilayan camni.......saksikan bila mana sikementot mengambil alih duty setiap jumaat abah nye....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Dialah seperti yg dimaksudkan..hehehehhehe...mengambil alih duty abahnye..Seronok sgt taim ni bila dapat tgok perkembangan anak2 membesar & pelajari sesuatu yg baru bagi dia.."Dialah syurga bagi hidup saya & en aya.

Ni pulak kain yang dibeli oleh umie mak mertua saya bila kami bersama2 ke Kamdar tempoh ae membeli kain adik2 en Aya & sesuatu kemestian umie bila mcmni 'rezeki murah' cenggini la dia..kene amik jugak w/pun tolak secara baik...so, saya simpan & tempah lepas deliver nanti utk basahan ke tempat kerja. En aya sekadar senyum dr jauh...kihkihkihkih......Tq umie..& kismis minda bersama air keluara HPA utk saya sekeluarga...

  M+E+R+E+K+A     D+E+K+A+T    D+I+H+A+T+I    S+A+Y+A

2 comments:

  1. mekasih share kismis tu gan rania...die suke bebenor huhuhu mak die lagi sukeee hehehe

    ReplyDelete
  2. TU AKU BELI KAT RANIA SE....XDE PE NAK BAGI KAT KO...BEH KAN...SAY TQ KAT MAK MERTUA AKU SBB DIA YG SYORKAN..HHHEHEHEH...MISS RANIA

    ReplyDelete