syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 02, 2010

mane S.E saya?



Sebenar2 nya pada mula saya xdela xcited nak tukar kereta besar ke hapa..Asalkan boleh gerak, lindung saya & family dari panas hujan..dah syukur alhamdulillah..Mmg xdpt nak dinafikan keinginan setiap manusia mcm2 peel nye..tepuk dada tnya selera..Saya pun begitu. menyimpan impian nak beli kereta yg lebih besar mcm keretapi tanah melayu utk menampung anak2 saya nanti tapi impian tu saya postpone dulu hingga steady income saya stabil.Saya peram impian saya buat seketika..Ada rezeki lebih, saya tukar..Itulah family planning saya suami isteri.. saya xpandang org lain pun sbb saya yg nak pakai, hutang bank saya tanggung pesal plak saya nak ikut cakap org lain..?? keinginan org lain2 ok.. Saya telah emo..

Ya Allah Ya Tuhanku...tenangkan lah hati hambamu ini..

Dari bulan Oktober 2009 proses x-change kete dibuat, baru skrg Mac 2010 dapat..Mak datuk punya la lama nak tunggu.. 5 bulan??? uhhhhh....sesaper yg dh xtahan pasti reject awal2..

Mangkuk ayun punya proton....lain yg oder lain yg dapat...Kisah nya 1001 malam..Mcm2 dugaan nak dpt kete sebijik pun pyh. X-change kete lama-baru ke problem nya @ cite lain? ntah...xdpt nak jwb..hanya pihak PROTON yang tau..bukan sorang dua yg alami masalah ni tp dlm paper rata2 mengeluh kolum surat pembaca "MANE KETE S.E SAYA"....apa dh jadi?? Saya salah sorang yg tergolong dlm pemasalahan negara yg membuatkan pengguna keliru & tertanya2....


 Kereta yang telah di x-change oleh family saya iaitu...jeng...jeng...jeng.....





Arhhhhgggggg....sedih.....nak ditolak, rugi plak boucer kerajaan kasik tp nak xnak terpaksa wat rundingan semula amik kete yg ada dlm stok sblum1 April 2010 sblum anda berputih mata..So.....kesimpulan nya S.E betukar kaler n model....hahahahahahahhaa....Siot !!!
Tp xkisah la asalkan dapat..janji selesa sudah..


1st time kuar



Tuah pada angka kelahiran saya 8 Februari 1982 @ 8282 adalah sesuatu yg x dijangka bila saya lahir pada angka yg begitu cantik.. tapi apa ada pada angka?? Nothing ! just a special moment in my life !! That's all..

Setelah di bincang2, pada mula nak jgak tender no CCN8282 sempena tarikh lahir saya tetapi memandang saya sygkan asben, saya selitkan jgak kenangan antara kami, dengan ini kekallah special no pada kereta saya sekeluarga...


pict ni sy tgkap lpas pulang dr ofis.
btembung di Pusat Tuisyen Taqwa & terus snap sbb no peberet saya..



CCN8082...








No comments:

Post a Comment