syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 19, 2013

bandung overall


malas, xde mood nak cite..whatever pun holiday ke indon mmg kenangan manis..aku tepek gmbar je sudah..kira entry ni tamat la..

2nd day destinasi ke:
PBTC
lunch
udjo
rumah mode


view dr tingkap bilik kitaorg waktu pagi

hari pertama outing
bekpes dulu sementara tgu van
mkanan ms ni best.blh telan

 pas bekpes, duk lobby.
baca paper, borak kosong, update status, loncat2

 xmenahan sonokk nak panjat tangga

 Pasar Baru Trade Centre
ni la SORGA BANDUNG

 
briefing sblm soping
tukar no tel indon senang nak contact
dh hbis soping jumpa tempat asal ni

 pecah kumpulan pun, akhirnya ketemu jgak kami2 ni
ni en aya tgah milih jubah ngan maktua aku

lagak laki aku dok milihh...
ngade kau

penat nunggu, aku join sekali 
peace yawwww

 next kedai pulak
baru hajat nak beli lunggage
xdapat..
pasrah sudah

masuk kedai kain pulak
bdak2 wajib kene jaga

 dlm ni mmg rambang mata..
dapat beli wristlet je 2
byk choice xtau nak pilih yg mane
nyesal gua

 pastu kuar dr PBTC
lunch kat rest Wiluyeng Sumping

 bersih

 nama pelik2
so nasi goreng je yg haku tau

 siap mkn tgu depa solat dulu

 
 udjo

pas lunch
g tgok anglung pulak

 ada jual2 cenderamata

 pastu g umh mode sblm nak blik hotel rehat
aku xdan nak snap kat depan ni
selok soping
hehehehhehehe

satu kedai 1 brand
so selamat menjengokk la

den duk dlm ni pun dah berhantu dah capai baju segala
kat dlm ni 1 floor sekali ngan baju budak, baju lelaki,wanita sume
mmg terapi poket sungguh !!

 
 tapau udah

 fanta geli2 tekak

sambil tu layan

fish chop ekk
ntah lupa

hari ke 3 dentiasi ke:

 sementara tgu van depan hotel dtg, mmg ramai penjual2 dh setia nak tarik pelancong
so sapa pndai bab2 tawar ni
mmg salute la
ko nak rasa murahh giler, tgu last day ko kat hotel
sure ko dpt !!
ni dr ahli nujum aku pak supir aya la.
hahhahahaah

 time ni bapak aku punya mata berbuluuuuuu je
dia mane suka camni..
hehhehehe
org pompuan tale je bab soping, konpem xingat donia

ehh jap manis jap kelat aku tgok sua pink ni
ummi jgak comey


tangkuban perahu
toko 3
outlet2
kartika sari

peace  dulu

ni bru smpai.

nak smpai ke gunung berapi, kiri kanan blh jamu mata smbil2.
masa nak g turun bukit
balik, tonggek kan buntut

maktua syg gua ketat2
gua xngampu tp gua jaga hati dia
cewahhh

 tuan tanah dulu

 
 bunga gua..
muntahhh !!!

racun berharga
muhaahhahah

 anak jantan

 
 anak dara

 anak aku setat pndai action sejak ngan dania.
nia aku mmg bab bgaya
ikut ummi dia
tgok tu ryan conget2 kaki konon

 ohhh bapak pun molek ikut ummi family mengepakk
hehheehehe

 mak pasrah ngan peace je xhabis2

 kat atas byk jual jagung bakar
sila basahkan tekak sndiri

 mama abah adik aku

atas ni panas tp berangin.sejuk

 
 ngan atok

 sorang lagi xdpt dikesan
penangan otomen sgt bdak tu

 
 BFF

 along family

 
 tangkuban Perahu 
Sept 2013

lunches
rest masakan padang
 
mmg femes rest ni.
style dorang xamik oder just dorang hidangkan menu yg ada pastu korang pilih la mane se nak mkn

ms ni mmg lapar sbb blik dlm tangkuban perahu mkn jagung je
so, nak jimat kene catu share2 rasa sikit sorang mknan ni

 
 dorang kira bdasarkan pinggan yg dh kau sentuh / usik

 
 playground pun ada
senang

 
di tunggu2

 anak tido pun tido la
aku gagah ngepong smbil pilih suo
janji dpt selai

tshirt  Hrc mmg byk
pegang letak pgang letak
putih mata jgak aku

 
 org laki mmg reti nengok
aku? 
pollow bntot aya je

 
 ni keychains

destinasi seterusnya outlets.nak carik perfurm ke, enbeg jenama ke, kasut ke, beg ke, sini pun okey

 W.A.D


 oasis

 seed


 secret factory outlet

tmpat wajib bg pelancong
kartika sari
pisang salai ngan beskut apa ntah
mmg terbaikkkk !!!

balik hotel kene singgah
sbb sok ae last kat bandung
kedai ni sblh hotel je
so borong baju bdak2
jam 7 dorang dh tutup kedai

 ni carik kwn baik dia
otomen rangers

 
 dah kematu, penat nak turun makan
oder je
dr 1st day smpai last, tale ke nasi goreng xhbis2

tokey kira duit nak bwk ke PBTC sok
soping last nak carik
SERUNI JAYA !!
kira destinasi yg dh dirancang terpaksa burn sbb nak g PBTC


 ok last day bekpes

 atuk duk borak ngan cucu omih

 bibik aku tgah suapkan bubur
best giler bubur
xdan nak mintak resepi kau

 korge along aku mmg suka romantik2..
feel sungguh beliau
bagus
dengki gua

 pas bekpes, duk kat lobby

 konpom beranak beg sorang2

 andelir hotel see u later
insyaallah

 tu xpercaya. tgok mmg akan tunggu jgak selagi xdpt


kenangan bersama
 TERBAIK !!!

 kul 9 msih tutup, so tunggu jgak la
akhirnya


 

selesaiii

 we are here


ni hasil rembatan kat sana
utk kenangan

 ibu n anak

anak jantan
 
 tight zarra

 cikang byqa

 menan jgak

 ole2

 sipo hotel pun rembat jgak

 brg kami

 yeahhhhh


 

 


sekian..tutup buku



No comments:

Post a Comment