syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 24, 2013

byqa bucket


mlas dh nak update tentang menu berbuka...byk sgt undangan..kihkihkihhh....

japp..skrg ni giler bahaya sungguh anak bongsu jantan aku sorang ni...si ryan ngan zarra xde la buehh camnih..aku drive still molek je duk.paling ganaz pun menangis..ganass kan..

 
 see?...sblm ni dia dh nangis2...menggeledingkan badan....pusing kiri kanan nak adjust jgak.ntah apa dia puas ntah..padahal duk baring je bkn suh drive ke hape..geram haku..time ni aku tgah drive g umah mama..aku ber4 je.en aya g pasang kabinet dapur.. sampai depan kompleks penyayang highway Bkt Setongkol - Im tu dia dh jadik serupa ni..masyaallah tu tgok se tgan duk pegang vontot dia takut jatuh..ni ryan yg duk snap..giler nmpak nak bapak haku mau sekarung kene bebel !! konpom.
bila duk mcm ni terus diam..

 ho ni kejadian bila aku nak gerak dr umh maktua aku..balik amik zarra ptg tu..baru je gerak xsmpai 5minit dia dah jadik mcm ni..

aku stop dpn umh sapa ntah, kasik dia leka kejap.ishhhh mmg dh leh nak letak dlm bucket ni..nak kene kuarkan carseat dia..baru dia duk dendiam

ada video sempat aku record nak tunjuk kat en aya.. tp xleh nak tepek sbb adobe flash kene xtive dulu.
kose aku.

smpai je umh ptg tuh, terus aku kuarkan dr blik carseat turun temurun anak2 aku..ha semoga ko tabah duk dlm penjara...pg nak g keje tu dgn bangga nya selamat ko didlm..tp agak musykil ngan muka dia....nak tgok? nak tgok?

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 mcm cacattt je haku tgok.klakar pun ada sian pun ada..tp xleh blah muka beso cam katun.badan xnmpak..kahkahkahakhakahkahakhakahhhhhh..sian ko nak..

xlama aku buat cemek2 muka...ehhhhhh gelak pulak dia...tp carseat ni xdpt nak btahan lama.dan 1ae je duk, dia dh menangis selok2 ke diri ptg nak blik tuh...pulak kat highway bypass.apa aku blh buat cuma tgok je la smtara nak smpai umah..

now dh kembali asal..skrg byqa dh umur 7bln lbih.seminggu lagi dh genap 8bln..mybe sikit ms lg dia nak kot..

benda alah ni xde gerak2 dh sbb aku rapat kan dgn dashboard so xgoyang.cuma xsafety skit sbb aku xkai seatbelt dia.ada sbb..

ok tu cite hal anak2 aku dlm kete.



No comments:

Post a Comment