syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 25, 2013

radix fried chicken..


Khamis kan last keje sblm sok nya off sempena Nuzul Al-Quran..turn sabtu tu aku cuti so 3ae duk umh jumaat sabtu ahad adalah paling H.E.A.V.E.N !!!! giler best

aeni jgak gomen dh bergaji..cam bese smpai umh awal, en aya ajak kitaorg g jln2 ecm..nak carik baju raya bdak2 dia ckp..kasut raya b jgak..hamboihh xleh tgal anak emas dia sorang ni..so masing2 bersiap..dlm kul 6ptg kitaorg gerak g ecm..xberapa sgt la nak jem sbb laki aku ni bangsa tau sume jln short cut ni..ada je laluan baru dia tunjuk xnak duk dlm jem..bangsa keje cam dia ni unit moto mmg serba serbi jln dia tau..

ok cari parking..kitaorg pusing dlm tu je..last2 masuk parkson..ntah xreti aku nak carik baju guana.aku pun xtau nak aim apa sbb dlm otak asyik aim nak saving ke lain..last2 duk melilau dlm tu kat 1/2 jam aku rembat suar byqa je selai..dh siap byr jumpa plak baju yg ala2 match n mix tp bila nak byr azan berkumandang daah..nasib aku beli 100plus utk bdak2 dan la wat alas perut..time ni nak plih mmg lenggang..kaunter senyap sunyi..nak pulak kene tulis resit bagai.staff dorang tgah sedap duk mkn nasik kat bwh2 kaunter tu..kesian kan..xde adab sungguh haku ni..so decide xpe la dik...sorry ganggu nextime akak dgt..mkn laaaaa.......

 dia ni dah makin besau makin suka duk nempel mlm2 ngan aku..nak tido sama2..kuat sungguh berdengki..time dgr ckp hamboihh kemain..tp time xdgr ckp huhhh menyinga aku nih..
ni duk men eskalator sorang2

 ni bkn dh kira apa malu ke x, janji sedap meloncat besarkan batu..dia ni nak kene ckp pujuk slow bg hint xblh nak ckp teruss..sensitip dia ni kalahkan anak no 2 aku.

 ni port kesukaan depa ber3..aku duk ngintai store anakku..dh berwajah baru dah..tp kedai asal masih ada..xsilap aku dorang amik lot lovely lane..anakku kat sini more kpd baby stuffs
cntik jgk deco..

 ntah apa dorang beli haku xtau..yg pasti coklat codbury harus ada.

 mereka sentiasa berdua..mak ayah pgilan mesra..kihkihkihkihkihhhhh

Lepas dh kuar, kitaorg g mkn utk berbuka.destinasi bdk2 xlain xbkn mekdi IM...aku ngan en aya teringin nak mkn kat RFC..not bad..time aku g dh kul 9mlm..pelanggan xramai.staff tgah mkn sesama dorang.ada yg bru trun dr surau.yg best nye RFC ni bteraskan keislaman skit..dr segi pemakaian mmg labuh2..tmpat solat pun disediakan..

 aku jaga sikecik ni sementara nak tgu order sampai

 dia ni dulu dh awal2 tekan straw

 tu nmpakk baju putih tu tukang order sabar beratur

 
 dia yg oder dia jgak amik sos..mlm tu ntah bkpe punggung aku berat.
.mybe sbb dia yg belanja..ngeh3..

 alhamdulillahhhh....tu BBQ chicken yg kanan aku punya..yang kiri tu en aya punya.dia lapo nak mkn nasi..so xpe blh share2..bubur tu utk byqa..best giler bubur RFC..licin !

 kan aku dh kata..dia suka menempel nak duk ngan aku..

 zarra duk nempel ngan en aya..mmg kami xleh dh duk sebelah2..alangkan mlm bila ntah en aya tlong aku move candy crush, aku cium pipi dia sbb dh msuk step lain, si ryan gaduh ngan aku tendeng2 sbb ibu cium abah..xke pelik.nak cium suami sndiri pun xbg..
huhhh tensi mak

ni last 1st time ramadhan kitaorg bukak kat luar selain dr umh mama ngan maktua..en aya xnak sbb dia ckp leceh..anak aku si byqa time maghrib org azan, adalah masa dia nak tido..

alhamdulillah....




No comments:

Post a Comment