syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

ini kali terakhir...im swear.!!!

Entah kenapa tetiba je saya naik 'hantu' ngan peel anak saya kebelakangan ini... Memang saya pernah berjanji dlm diri tatkala saya bergelar seorang ibu, saya ingin menjadi contoh yang baik & tidak akan sesekali membuatkan diri saya menangis ats perbuatan saya terutamanya..Itu janji saya tapi apakan daya saya insan yang lemah & kurang kekuatan diri melawan segala bentuk emosi syaitan yang hampir membuatkan saya menyesal seumur hidup..

Ya Allah....memang benar la apa yang diperkatakan oleh masyarakat sekarang bhw penderaan anak kalau xde sempadan boleh mengundang maut hatta darah daging sendiri...Nauzubillah......Ya Allah memang hebat dugaan-Mu tapi alhamdulillah saya tidak sampai ke tahap itu...Masih boleh berfikir antara perasaan ibu & anak sendiri...

Saya menyesal teramat sangat apa yang saya dh buat terhadap Ryan...memang saya akui saya benar2 dah melampaui tahap sabar seorang ibu...Sampaikan saya boleh sepak mulut, muka dia..Ya Allah....tetiba air mata saya mengalir tatkala ini....Mujur saya cepat tersedar...X akan saya ceritakan yang selebihnya sebab airmata dan perasaan saya mudah tersentuh bila saya cuba mengingatinya...Andai boleh saya putarkan masa semalam, akan saya buat yang terbaik untuk dia...

Tangisan dia, sedu sedan seorang insan yang tidak mengerti apa2, membutakan mata hati saya..Bodoh ngan apa yang berlaku..Syaitan ada dimana2 dan selalu menghasut kaum yang lemah...Mulai detik malam tadi, saya bersumpah x akan melakukan perkara yang sama pada dia..Maafkan ibu sayang....
Biarlah ianya menjadi kenangan pahit dalam hidup saya...

Dan ibu berdoa, moga ibu menjadi seorang ibu yang tabah dalam mendidik anak ibu ke arah insan yang berguna..Amin....


 i love u so much my dear !!!!!!


No comments:

Post a Comment