syurga ku

syurga ku

Tuesday, March 02, 2010

xtvt mencari remih..

best wooo balik kg taim ni musim remih...pakat turun ramai2 g mandi di sungai Pahang sambil tangan mengorek pasir mencari remih..fuhhhh.....seronok giler dapat mandi sungai..lama dah x berkubang zaman kecik2 dulu...en aya yang xpenah mencari remih pun turut sama mencuba xtvt baru ni..tapi apa yg dia dapat???? sebutir remih pun xdapat !!! tangan kayu.

Ingat kan air dalam tapi rupa-rupanya paras pinggang je tapi air berarus tu yang wajib..sejuk sangat...Ni la serba sedikit gambar kenangan bersama makteh sekeluarga, maksu sekeluarga n saya sekeluarga..gambar sedang berendam xdpat nak snap sbb masing2 sibuk membesarkan konet berendam di dalam air..wakkakakakkakaka.....



 

  

  

  

  

 

nak mandi sungai agggggggg..........

No comments:

Post a Comment