syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

sambung balik ahad saya....

Saya ke Mydin beli pampers Ryan & me'ngecek' duit di atm samaada dh clear belum cek saya di tabung haji..Yessss !!!!!! duit dah clear.....hip...hip...huray......saving is saving.....

Meneruskan window shopping di Ktn Parade bersama mama, aya, en aya n ryan..Membeli inner sepasang dan melantak di kfc...Teka siapa yg berjaya menyedekahkan duit nye kpd kfc?????  
SAYA la yg empunya badan..taktik ini dilakukan supaya mama berkata ngan aya...".ehhhh.....byk duit  akak belanja kfc sume ni"...hehhehehehehe......padahal saya korek duit en aya secara diam2 kerana kad atm nya molek saya simpan di celah2 ic sy n ryan....
(maafkan ku wahai suami)

Lepas dh melantak bagai...ehhhhh....dan pulak en aya tarik ke kedai menjual dvd..."bu....beli dvd adnan sempit se"...kita layan mlm ni...best kelako..padahal ckp je lh nak balas dendam mkn kfc td...cesssss......

Dan skrg taim nye kitaorg akan melayan dvd hingga habis......


Selesailah hari ahad saya kali ini...caucincau...

No comments:

Post a Comment