syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 02, 2010

janji en aya....

Janji tetap janji !!! huhuhuhuuuu........inilah janji en Aya saya untuk besday saya kali ini..Destinasi percutian ke RBR... Thats mean bukan la percutian terbest pun tapi alhamdulillah asalkan saya n family happy n dapat spend time together...its ok...apa yang penting saya seronok.......

Nasib baik percutian kali ni jatuh pada Hari Maulidur Rasul so sejak awal lagi planning nak book chalet dari awal saya dah buat.. .& kebetulan share partner en aya ada kenduri kawin adik nya so saya 1 family join la. Jumaat tengahari saya satu family dah bertolak dari rumah tapi melencong ke bandar dulu amik baju kat peberet tailor di Jalan Setali, settle loan kete, loan rumah sume n then terus menuju ke destinasi percutian...

Malas nak taip sebab ae ni sy terlampau bz ngan quotation MPK, JKR, PKK, byar gaji pekerja @ perut masih x berisi dari pagi hingga ke thari n bb asik krok krek dalam perut lapar so biar gambar bercerita.

Saya masih menunggu en aya jemput saya di ofis mau melantak mee hoon sup di bukit Bay Route..


tempat tido saya, en aya, ryan

xtvt kami di kolam renang...

 

  

 

 

  

 

  
 xtvt pagi di tepi pantai...

 

 

  

 

 

  

  

 




proses nak mentekedarah kat rumah kenduri


 

  

  

  

  

 



T.A.M.A.T


No comments:

Post a Comment