syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 23, 2010

mmg kuat perabih duit aku depa2 nih...

Malam ni kitaorg decide mkn mlm di Coffee Street....Malas nak masak sebab badan xberapa sihat. Menu yang kitaorg oder ialah western food dan sume kos RM 32.00 untuk 3 menu di bawah....


saya telah membelanjakan duit sy kpd dua manusia diatas ni...

 air saya neslo ais
rm2.40 se cup
air en aya coffee beng
RM 2.30 se cup

 Roti kaya ryan
RM 2.60 bagi 2 ketul.

Saya nye makanan Grilled chicken
RM 12.90 sepinggan

Makanan en aya
RM 11.80

Selesai melantak.Abaikan saya punya mknan sbb pedasssss......
&
muak terlampau2


selepas makan kitaorg pusing TC hirup angin malam & sampai ke rumah terus tido...



SELAMAT MALAM










No comments:

Post a Comment