syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 19, 2010

niat hatiku xnak berpisah....apakan daya......



N3 diatas bukan saya di C.E.R.A.I  kan ok...tapi kerana semalam saya menjadi "janda" untuk 1 mlm sahaja..wakakakakkaka.......En aya ditugaskan kerja dari jam 2-11pm & sambung part time keje / operasi di Xanax Family e-karaoke & Bistro Kompleks Teruntum bermula jam 1230am- 630 pagi td....

& malam td saya x tidur 2 branak sahaja malah saya ditemani oleh sepupu2 saya &  menumpang tido 
di rumah sarah n family...niat hati saje nak jalan makan malam tp dpt call dr En aya dia kene operasi pulak..So decide tido cni sbb malas nak blik umh dah...

So....malam yang sejuk ditambah pulak dgn ujan lebat mendinginkan lagi malam saya...Uuuhhhhhh taim berjauhan mmg terasa rindu teramat2 tp bila dah duk sebelah menyebelah, xde pulak dtg feel cenggitu..Wahhh...En aya seronok xkepalang bila "menduda" sekejap..

Tapi malam ni xde dah nak operasi ke apa..yang penting kita golek 3 branak atas katil mlm kang together2...& tugas anda diserahkan semula melayan karenah Ryan setiap malam...



** (terfikir camne la perasaan kzue bila selalu ditinggalkan oleh nia n along erk...rindu nye.....)

No comments:

Post a Comment