syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

sayonara my 2nd baby

Alhamdulillah akhirnya kereta 1st saya telah pun dibeli oleh majikan saya sendiri iaitu Puan Rusnah binti Abdul Latif....Walaupun kereta yg bakal saya dapat sedikit masa lagi belum keluar dr kedai tetapi sy tetap bersyukur krn adik saya meminjamkan kereta kancil ala turbonya kepada saya untuk ulang alik ke ofis..

Sebenarnya ikut perjanjian dengan bos, akhir bulan 2 saya akan jual namun disebabkan byk perkara yg belum settle, saya decide pada 15 Mac 2010 saya 'lepaskan' 2nd bb saya.Saya xkisah langsung if nak bayar duit downpayment kat saya ke xnak, terserah..saya xminta...ada, saya terima.xde, saya xkisah pun.. Apa yang penting asalkan kete saya ada pembeli yang saya cukup kenal tu pun dah memadai..nak trade in kedai mmg xberbaloi.

Alhamdulillah sekali saya syorkan nak jual, terus bos kata setuju..."Saya beli kete awk"..Lega..."Puan nak beli, amik je sambung bayar tp if Puan nak tukar nama pemilik ke apa nanti, saya xkisah pun..Xpayah bayar apa-apa pun kat saya..Puan dh beli ni pun saya syukur sangat..

AKAN TETAPI org ckp rezeki jgn ditolakkan...so... bila bos nak bagi duit poket, saya xleh nak kata apa..mybe ni rezeki Ryan & saya terima & saya decide masuk ke akaun tabung haji Ryan untuk simpanan dia kelak..by the way cash money pun sy dpt dlm seribau tp habis dh mak buyung simpan di kedai2 tertentu..wakakkakaaka.....ni jek untuk ko anaku Ryan..bapak hang..no...no...no....(x payah bak kata Ryan)



 ( cek yang tersalah tarikh.seb bek aku prasan..08 sure x valid dh puan oiiii)

(ni baru valid)



(kandungan di dlm adalah hak cipta terpelihara)


Sebelum tu, saya & En Aya terlebih dulu menghantar kereta untuk di wax, polish, vacuum sebagainya dan lokasi pilihan kami di CAR HOME CAR CARE CENTRE SDN BHD yang terletak di tepi MS GARDEN HOTEL & BERJAYA MEGAMALL. Dari jam 930 pagi saya masuk port dan siap jam 530 petang memandang turn saya terlewat 2 customer....Kos sume RM 150.00 dan itulah wang terakhir saya kepada CCG8592...

Saya drive pulang ke rumah sblm mghantar ke rumah bos di Taman LKNP..Nak la jgak snap memori terakhir dan tanggalkan apa yg patut dlm kereta saya..

Akhirnya, saya serahkan kereta saya buat kali terahir dan saya harap majikan akan jaga sepertimana saya menjaganya.....

CCG 8592 DALAM KENANGAN......












** SEDIH WEHH...BILA TGOK KETE PARK DEPAN OFIS ORG LEN BWAK......MCM ILANG ANAK....UUUUWWWWAAAAAAAAAA.........






1 comment: